۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳

فرماندار آوج:

امنیت موضوعی چند وجهی است

امنیت موضوعی چند وجهی است

قزوین- فرماندار آوج با بیان اینکه امنیت موضوعی چند وجهی است، گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید زرگر، در دیدار فرماندهان انتظامی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا که در سالن جلسات فرمانداری آوج برگزار شد، تصریح کرد: مفهوم امنیت در گذر زمان دچار تغییر و تحول شده و به موضوعی چندوجهی تبدیل شده است، این موضوع باید در راهبردها و سیاست‌های امنیتی و انتظامی لحاظ شود.

وی افزود: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در مقاطع مختلف ثابت کرده‌اند که از تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای دشمن هیچ واهمه‌ای ندارند و امروز می‌بینیم علی‌رغم تهدیدات دشمن، زندگی عادی و روزمره مردم ادامه دارد.

فرماندار شهرستان آوج تأکید کرد: علی‌رغم تلاش‌های بدخواهان کشور، به‌خصوص در سال‌های اخیر که با استفاده از دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد فاصله و بدبینی بین مردم و پلیس بودند، این رویای واهی هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت و امروز می‌بینیم نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم است.

وی در ادامه با اشاره به هفته فراجا افزود: اقدامات جهادی و شبانه‌روزی پلیس منجر به کاهش وقوع جرم در شهرستان گردیده و امیدواریم این روند ادامه یابد تا شاهد ارتقای شاخص‌ها در تمامی مقوله‌ها باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدای لوحی از زحمات فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6252894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha